
Merhaba anneler. Oğlum normalde gece kalkardı emzirmem ve su için ama dün gece hiç kalkmadı bende o gece oğlumu rüyamda gördüm pekte iyi görmedim. Onun üstüne uyandım baktım kusuyor ondan sonra kusması hiç durmadı. Doktora gittik serum aldı. Tahlil yaptılar. Sonra eve geldik tekrar. Baktık bu seferde durmayan ishal ve ateş başladı gece acile gittik serum aldık tekrar geldik. Gece de rahatsız olunca yola çıkıp hastaneye gittik tekrar ateş ve ishal durmuyordu. İshal hala devam ediyor maalesef ateşi kesildi baya serum aldı. Çünkü çok susuz kaldı hala da serum alıyor. Rota virüsünden şüphe ediyorlar tahlil yaptık tekrar bekliyoruz. Yatırıcaklarmış servise. Rota virüsü aşısı yapmamıştım maalesef. Oğlum baya bitat düştü maalesef başını kaldırıcak hali yok hep uykulu. Bir şey yiyip içmiyor. İshal olduğu için baya sancısı oluyor maalesef. Yapana kadar ağlayarak acı çeke çeke yapıyor maalesef. Hemde 10 15 dk da bir. Şu an oturmuş bekliyoruz serumu ve sonuçları. Ne olur dua edin bize.2 gündür mahvoldu miniğim. Rabbim tüm hastalara şifa versin oğlumla birlikte 😔çok üzülüyorum 😔. Kimin duasının kabul olucağını bilemeyiz. Şimdiden teşekkür ederim güzel anneler 😔🤲💕…