neslicanben secoz mama kullanmaya başlayınca kokmaya başladı bizimki de 5 mt öteden alıyorum kokuyu 😂
secoz neslicanben Bende 😷 mama kullanıyorum o yüzden demek ki eşim ve benden başka kimse de almıyor kokuyo kokmuyor diyorlar
neslicanben Muges4 44 görünce aha hemen hemşeri dedin demi😂😂 darendeli eşim,9 senelik evliyim ilk defa geçen yaz gittim 😬
Muges4 neslicanben ay evet ya ama tutmadı e o zaman ankaralısın😂😂bende hekimhanlıyım. Beğendin mi eşinin memleketini peki yoook😂😬
neslicanben Muges4 ahahahha sadece somoncu baba türbesi var ay darende güzel olan 😂 başka da bi halt yok 🤪