Minik-kus Kızlar bugün sabah sağlık ocağında kan verdim gebelik için varmı diye sonuç yarın öğlenden sonra 3 gibi çıkar dedi sizce daha erken cikarmi veripde erken öğrenen varmı ya da nasıl ogrenirim
Bayan34 Ben 4 gün gecikme yaşadım kanda çıkmadı doktor 1 hafta daha bekle dedi acaba değişiklik olur da pozitif e döner mi