Merhabalar küçük sallanan sepet beşik tarzı bir şey almak istiyorum önersi olan var mı kullanıp memnun kalan. Converse rocco ve happy baby elit lakost beşiklerini kullanan var mı? Sallaması nasıl acaba? Sallanma özelliğinin iyi olmasını istiyorum maalesef sallamaya alıştık😢