Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 15 günlük dün akşamdan beri burnu çok akıyor keyfi hiç yok burnunu zaten sürekli serum fizyolojikle temizliyorum günde 1-2 kez de aspiratörle çekiyorum doktorumuza yazdım ateş öksürük yoksa böyle devam edin sık sık burnunu temizleyin dedi başka neler yapabiliriz çok rahatsız oluyor 🥴😔