HerseyimizAren Kizlar premium gece kullanmaya aktif bebek gündüz karar verdim eşim sormadan akmis 156 adet 3 numara aktif bebek hiç bilgim yok koruması nasil
Arasasyaarya HerseyimizAren güzel ama ben gece kullanıyorum onu malum cok arttı fıyatı gece sızdırma yapmıyor
SGeceC HerseyimizAren çok memnunum akşam 9 da takıyorum sabah 6 ya dek duruyor gündüzde 4- 5 tane ile günü bitiyorum sizdirma pişik hiç bir sorun yok
Nazlican HerseyimizAren Premium a göre bi beden büyüğü iyi geldi bize sanırım kenar bantları daha dar ve küçük Onun dışında sorun yaşamadık Bende gündüz onu kullanıyorum elimde var diye gece premium
HerseyimizAren SGeceC eşim de almış ilk defa premium kullanıyordum umarım iyi gelir bize de ıslaklığı göstergesi var mi
HerseyimizAren Nazlican biz yine 3 beden aldik umarım sıkmaz gündüz aktif bebek gece premium kullanirim