oglunucoksevenn 4 aylık olduğunda geçti benimki , baya zorlandım . Şimdi alıştık bebegimle birbirimize . Bu bir süreç , evet kimse doğumdan daha zor olacagini söylememişti ama böyle. Hergun aynı saatte ağlıyordum sürekli hayatım mahvoldu düşüncesi ile geziyordum ama bir bakmışsın ki geçip gitmiş