Merhaba, bi gün buraya boyle bisey yazacağım hic aklima gelmezdi. Nerden baslayacagimi da bilmiyorum sadece icimi dokmek istiyorum. Bir yasinda bi cocugum var ve yeniden hamile olduğumu öğrendim. Emzirdigim icin hap kullanamadim, spirali vucudum kabul etmedi, Prezervatif ile korunuyorduk ihtimal vermiyordum. Biz ilk cocukta esimle cok zorlandik. Dogum sekli, hamilelik sureci ve sonrasi kotu tecrubeler oldu, ben agir bi lohusa depresyonu gecirdim, bunlardan esim de etkilendi. Normalde uc cocuk isterdi ama ilk cocuktan sonra cocuk fikrinden uzaklasti. Ben o depresyondan sonra yeni yeni toparlanmaya baslamistim. Suan sanirim 3 4 haftalik cunku ultrasonda görünmeyecek kadar kucukmus. Esimle ikimiz de ruh gibi olduk ne yapacagimizi bilemez heldeyiz. Tekrar hamilelik sureci tekrar bebek dusundukce zaten iyi olmayan psikolojim daha da bozuluyor, yaslari bu kadar yakin iki cocuk olunca kendi hayatimdan vazgecmek zorunda kalacagimi hissediyorum. Bu durumu yasayan var mi..