mommysharks ikiniz aynı koktuğunuz için alamamışsınızdır. İnsan kendi kokusunu alamazmış. Burun reseptörleri belli sürede alıştığı İçin. İkiniz de bebek kokuyorsunuz demek ki ☺️
ilk zamanlar zor oluyor. Özellikle ilk 3ay bebek herşeye ağlıyor. Altını açıyoruz ağlıyor, kıyafetini çıkarıyoruz ağlıyor, doktora gidiyoruz çığlık kıyamet. Ama bunlar zamanla geçiyor ve alışıyorsun. Ben de zamanla alıştım