Çoğumuzun problemidir doğum kiloları bildiğiniz gibi kızlar ben 83 kiloyla doğuma gittim şuan bebeğim 3 ay 3 günlük 67 kiloyum 59la hamile kalmıştım yani hâlâ bi 8 kilo fazlam var bakıldıgında kilolu değilim normal diyorlar ama bende acayip derecede bir kilo takıntısı var takıntı mı hasalık mı bilemiyorum her gün tartılıyorum ilk zamanlar bebeğim emiyor diye yiyordum şimdi istekli emmiyor sütümde baya azaldı bebeğim durmuyor ne zaman yemeye otursam fırsat vermiyor 2 haftadır yersem tek öğün yiyorum bazen onu da yemiyorum 71 kilodan 67 ye düştüm 2 2 buçuk haftada normal mi onu da bilmiyorum ama o kdr zayıflamama ragmen hâlâ biraz göbeğim var ben istiyorum ki dümdüz olsun ne yapmam lazm bu göbeği eritmek için var mı tavsiyeleriniz çok uzun oldu kusura bakmayın :)