Hck00 6 ay 10 günlük bebeğim ilk zamanlar süreç güzel ilerliyordu pütürlü yiyebiliyordu şimdi 2.mama kaşığını vermeden öğürmeye ve kusmaya başlıyor burnundan bile çıkıyor o derece yaşayan var mı aranızda?