Meryem ilk gün hiç birşey yapmadık normal bezledik. Sadece 8 saat arayla agrı kesıcı fıtıl kullanmamızı söylenmişti doktorumuz. 2. Günden sonra agrısı oldukça kullanın demişti ama 2. Güne gerek kalmadı bile. Yine ikinci gün sargısını islatıp çıkarmamızı söyledi ve bizde banyo yaptırıp çıkardık. Sonrasında fucidin merhem vermişti onu günde 3 kez sürüp bezliyoruz. Normalde ağlamıyordu ama ara ara aglayınca beze dokundugu için acıyor dıye düşünüp karton bardak kesip bezlemeye başladık. Suan için bir sorun yok şükür.