Anneler selam. 10 ay 11 günlük kızım 1 aydır tutunarak ayağa kalkıyor öyle durmak çok hoşuna gidiyor. Fakat son 3-4 gündür sıralamaya çalışırken düşüyor ve kafasını halıya çarpıyor. Biraz ağlıyor ama kolay sakinleşiyor. Keşfetmesini engellemek yürümekten korkutmakta istemiyorum ama gözümün önünde bile ne olduğunu anlamadan pat yuvarlanıveriyor. Sizce ne yapmalıyım? Bu düşmeler bilmediğim bir zarar verir mi? Eşim düşe kalka büyüyecek durduramayız bu saatten sonra diyor ama üzülüyorum evladıma 😭