Cansuu1 Merhaba güzel annelerim bebegım 10 aylık aventin plastık biberonu kullanıyorum 260cc lik olanı. 3 delikli. Sizce kaç olmalı
flygokmur Cansuu1 Avent kullanmiyorum lansinoh kullaniyorum. Onda da tek delil var ve delikler seviye seviye genisliyor. En genisi bile yetmedi ben bicakla actim baya genis oldu. 7 aylik onlari kullaniyor suanda tanecikler bile geciyor yani delikten
Tospagam Cansuu1 benim kaynanam gibi yapacaksın dayıcaksın makası komple keseceksin şarıl şarıl akacak içindeki. çocuk yutkunamıcak genzine felan gidecek ne o öyle damla damla 😂😳
biryavuzkusu flygokmur benim oğlumda 7 buçuk aylık aventin 4 deliklisini kullanıyorum zaten çok 4 delikli var galiba
dfn_ftm_ylcnn Deletedmom275 4 delik yaziyor ama 3 delik var ancak delikleri geniş o sebepten 4 delik olarak satiliyor
Deletedmom275 dfn_ftm_ylcnn Hmm anladım teşekkür ederim ☺️ Bende 4 delikli diye aldım bu niye 3 delikli diyordum