Mirbey2021 Ya kızlar haziran ayında 1 sene olacak buraya taşınalı burda hiç arkadaş çevrem olmadığı için çok yalnız hissediyorum var mı benim gibi bu durumda şuan olan ? Ve bu arada bebeğim de 5 aylık 🥰