Ecrin00 Kizlar ya bana adana kebab yapmanin puf noktasini bilrn biri soylesin lutfen kactir yapuyom cok kuru oluyo nie acaba
mom1236 Ecrin00 köfte yaptığım zaman biraz karbonat koyuyorum yumuşak olmasını ağlıyor. Kebapta da aynı şekilde olabilir diye düşünüyorum
Ipegim Ecrin00 ben hazır carrefourdan alıyorum çok güzel oluyo evde maalesef dışarının tadını yakalayamıyoruz
Nik_mik_yok Ecrin00 2 kere denedim ama güzel olmuyor, dışarda yediklerimiz gibi değildi maalesef. İşin sırrı satır kıyma belkide
Nolurbisakinles Ecrin00 sadece toz biber , tuz,sarımsak rondodan grçirip konur. Cok iyi yoğurup dinlenmesi gerek. Dedem kebapcı hatta 3 kuşak kebapcıymıs . Adanalıyız bu arada
Yaprak321 Zaten kebaba tadını veren o köz evde pek sanmıyorum güzel olucagini ama YouTube de var baya tarif döküm tavan varsa onda kızartabilirsn
Ecrin00 Nolurbisakinles aa hic ilk defa duydum okadar arastirdimda hic tost makinasi gormedim ilginc 🤭