Bebeğim 4 ay 5 günlük bi süredir kucağımda sırt üstü pozisyondayken kafasını kaldırmaya çalışıyor bacaklarınıda kaldırıp resmen oturmaya çalışıyor.Sizce bu karın ağrısını hafifletmek için bacaklarınımı çekiyor yoksa gerçekten oturmayamı çalışıyor.Bebekler nezaman oturur bilmiyorumda