Tuceeee yüksek değil ama siz yinede üstünü inceltin ve takip edin.Yani bana doltor böyle söylemişti eğer düşmez 38 olursa ateş düşürücü verebilirsin.Ama tabi en iyisi doktora gitmen çünkü nedenini bilmediğin ateş tehlikeli enfeksiyon olabilir.Birde ölçümü nerden yapıyorsunuz buda önemli