Kızım şuan 5 ay 13 günlğk iki aydır falan çok fazla saçları dökülüyo doğduğunda çok saçlı bi bebekti çok sevinmiştim günden güne dökülmeye başladı . Dökülüceğini zaten biliyodum ama kafası boşluklu boşluklu olmaya başladı. Tutam tutam sortından yatağından saç topluyorum. Acaba kestirsem düzelir mi. Ve kestirsem güzel uzarmı sizce?