balkzm Zor olmuyor diyemem, bazen gerçekten yetemiyorum hissi çok kuvvetli geliyor, yorgunluk iki katına çıkıyor. Uyku saatleri, birinin ayakta olup diğerinin uyuması gerekmesi zorladı. Ama birlikte güldüklerini görünce her şeye değer diyorsunuz resmen. Zamanla düzende zaten yerine oturuyor. Eş yardımıda çok kıymetli o konuda şanslıyım. Her zaman yükümü sırtımdan aldı. İnşallah istediğiniz gibi olur sizinde 🌺