Gunesay Bugün 40 sonrası kontrole gittim. Doktor rahim içi lekelenme var biraz daha bekleyelim olmadı smear yaparız dedi. Bu durumla karşılaşan var mı?
Gunesay Feyzosunannesi teşekkür ederim. Belki bir sağlıkçı denk gelir diye yazdım ama sanırım şansım çok düşük 🙈