Duygugu Merhaba, bebegim ilk 6 ay banyo yapmayi cok seviyordu ne oldu anlamadm ama suan yikanirken cok agliyor.9,5 aylik bebegim. Nasil sevdirebilirim banyoyu? Benzer durumda olan arkadaslar nasil yikiyorsunuz?
Deletedmom_37 Duygugu benimde 7 aylik aynı şekilde vücudunu yıkarken sorun yok kafasina dökmeye başlayınca ağlıyor 😵
Arasasyaarya Duygugu balıklar alın ördekler muzık acın kuvetını doldurun en son kafayı yıkayın çıkartın
Duygugu Deletedmom_37 Aynen bazen vucudunu yikarken tepki vermiyor kafasinda agliylr bazen de vucudunda basliyor aglamaya
Duygugu simiyyy ben de oncesinde suyla oynatiyorum cok keyif alarak oynuyor, gun icinde elini yuzunu de yikarim seviyor bunlari ama banyo yaparken yine agliyor ustume tirmaniyor
MSM58- 4 aya kadar kıyamet kopmuş gibi ağlıyordu sonra kucağıma alarak yıkadım burdaki tavsiyeleri dinledim( bende post açmıştım) saolsunlar çok güzel öneriler geldi neyse şuan gayet memmun ama hala başından şu dökünce mız mız zamanla o da geçer diyorum. Yeni banyo yaptırdım ilkez ağlamadı gayet neşeliydi çok şükür ☺️ kucakta güvende hissederlermiş kesinlikle deneyin. Kızım 5 aylık bu arada