Merhaba anneler 10 aylık bebeğim var sabah uyanınca mama veriyorum sonrasında kahvaltı öğünü yumurta peynir bazen zeytin avokado sonra çorba öğünümüz var ama bebeğim sürekli kabız oluyor zor yapıyor ne yedirceğimi şaşırdım ekmek vermiyorum onunnyerine şehriye koyuyorum çorbalarına yine zor yapıyo nasıl önlem alabilirim acaba yumurta sarısı mı yapıyor bebeğimi böyle