Merhaba arkadaşlar elele oto koltuğu kullanan var mı ben 3 ay önce aldım yeni kullanmaya başladım sanki koltukda çok sağlam bağlanmadı sesler geliyor ve bebeğim 5 aylık olduğu için oto koltuğu arkaya bakması gerekiyor ama o zamanda koltuğa değiyor ayakları çözümü olan var mı kulanan var mı elele