UraSsmom Bety Süslemesi aslında beni tek düşündüren şöyle afişli bişeyler olsun istiyorum bakalım neler çıkacak 😍
Bety UraSsmom beni de beni de çok beceriksizim bu konularda keşke bizfen büyük olsaydı fikir alırdım 🤣🤣
UraSsmom cekoslavakporseleni Çok güzel olmuş yalnız balonların renk uyumuna bayıldım bende böyle kahveli yeşilli birşeyler düşünüyorum kıyafetleri de kahve diktiriyorum 😍
UraSsmom balkzm Öyle bişey de olur tabi canım özel yaptırınca hep çok pahalı oluyo zaten ama normal bişey de alsak 200 300 den aşağı yok ilkinde aldık 2 yaş için el emeğim olsun istedim becerebilirsem 🤭
UraSsmom Babybloom Aslında yanlış anlattım benim düşündüğüm süslemesi sadece. Şeker hamuru düşündüm evet ama becerebilir miyim bilemedim penguenler hoş olmuş 🤩
Babybloom UraSsmom youtubeda yapım videoları var, ben öyle bir videodan yapmıştım 2 yaş pastası için de aslan yaptım mesela. Yaparsınız bence
UraSsmom Nik_mik_yok Yaa bu çok güzel olmuş kedi dilinden mi? 2 yazabilir miyim acaba de denesem mi off.. Vallahi kafam karısıyo 🤩
UraSsmom Seatib İstanbul’dayım alabilirim tabi sayfa ismini 300 uygunmuş beceremezsem aklımda olsun 🤭
UraSsmom Yasemin38 Arabaya cesaret edemem süslemesini halledersem yapıcam inşallah aklıma da bişey gelmiyo süsleme için 🙈
Yasemin38 UraSsmom canım çok kolay tarifler var bak nete rahatlıkla yaparsın. İster 1 şeklinde ister baş harfi,istersende yuvarlak yap arasına damla çikolata muz falan koyup güzel bi krema süsler falan ortaya çıkar güzel bişey
UraSsmom Bety Ben yapıyım becerebilirsem Saba atarım 😅 2 bebekle nereye yapıyon annme gelecek de bi gün o zaman yapıcam bakalım 🙈