Minzilikuymak61 Kizlar oglum 15 aylik molfix degistikten sonra bi turlu bez tutturamadim surekli cikiyor kiyafetlerine ne denediysem bu sefer kulot bez denemek istiyorum da kulot bez deneyen varmi acaba
17062019 Minzilikuymak61 Benim oğlum 2buçuk yaşında. Bu yaz kısmetse bıraktıracam bezi. Cırtlı bezi mümkün değil durdurmuyor sürekli açmaya çalışıyor hatta geçen hafta gece sökmüş uyurken yatağı hep çiş🤦♀️🤦♀️ külot bezle bu dertten kurtulduk. Hem giydirmesi kolay hem kenarlarından kolayca yırtıp çıkarabiliyorum temizlerken hem de açamıyor artık ayrıca sızdırma da yapmıyor. Sleepy külot bez kullanıyoruz biz.
Elizaninannesii Minzilikuymak61 bende kilot bez kullanıyorum cırtlıda kızım biraz toplu olduğu için bacaklarının oralar hep kızarıyordu ama öyle bi sorunumuz olmuyo çok şükür molfixinki kullanıyorum daha hiç sızdırma falan yapmadı biraz giydirmek zor ama çok rahat karnınıda sım sıkı tutuyo ben gayet memnunum 😍
Eymeneylul0 Kızım 6 aylik kakasi henüz sıvı olduğu icin her bezde geciriyo ama oglumda sleppy baby me külot bezleri geçirmedi
Minzilikuymak61 17062019 inanin cok yildim cocugu gece ekstradan bezini degistirmeme ragmen sabah komple islanmasindan kulot bez deniyim diyorum bikerede
Minzilikuymak61 Elizaninannesii normal bezdeki kullandiginiz numarayı mi kullaniyorsunuz peki hic almadim cunku daha once 😊