2-Cocukannesi Anneleer 30. Haftayı geçiyoruz kızımın adı hala yok isimi beğensem bile birisi olumsuz birşey diynce etkileniyorum artık kesin kararı vermem lazım bana isim önerir misiniz lütfen🙏🐣
ftsdmrhn Bence Gülce. Zümra çok kaba bence. Nisa da güzel ama çok var sanki. Gülce hem kulağa hoş geliyor hemde farklı
Sensusfreud 2-Cocukannesi bizim aklımızda ki tek isim Sühan nasip olurda ikinci çocuğum koz olursa ismi hazır 😂