Kızlar biz 3.860 gr doğduk hastaneden çıktığımız da 3.570 ti sezaryen doğum oldu.
şimdi 1 ay kontrolümüz vardı 4.180 gr almış kilo alımı az dedi 90 Cc mama veriyordum 120 cc ye çıkar dedi emziriyordum da az da olsa boğazından geçsin diye
endişelendim açıkcası normal değil dimi bir sorun mu var 🥺