Kızlar bebeğim sadece yerse yumurta yiyor onu bile 1-2 lokma yiyor, bir yumurta öylece kalıyor. Peynir versem öğürüyor kusuyor. Ne yedircem ben bu çocuğa bilmiyorum 😥 Menemen yapıyorum onu da 1-2 lokma alıyor yumurtanın hatrına. Pankek, krep, omlet asla yemiyor. Varı yoğu mama mama mama. Aç olsa bile yemiyor. Ne yapıcam böyle yediği kadar yesin nasıl olsa enin de sonun da büyüyünce yemek yiyecek diye bırakmalı mıyım 🥺