Doga0812 Oioi alıyolar genelde ama bana gereksiz bir masraf geldiği için e bebekte 3 bölmeli tabaklar var onlardan aldım gayette işimi görüyorum maddiyat önemli değil diyorsanız oioi alabilirsiniz kaşık olarak kesinlikle silikon uçlu alın diğerleri sert ve yedirmek zor oluyor