SumeyraErva Nzl_hilal ayina gore icerigi degisiyo 6 aya kadar almasi gereken vitaminler 1 de oluyo sonrasinda almasi gerekenler 2 de oluyo ve boyle devam ediyo numaralar
beseranne Nzl_hilal doktor 1 anne sütüne daha yakın dedi. Hatta oğlum 6 aylığı geçmesine rağmen 1 le devam edin o yüzden dedi. Ama ben aktif emziriyorum arada mama veriyoruz her gün değil, onunla da alakalı olabilir belki.
Secilly Nzl_hilal benim oğlum 6 aylık oldu doktora sordum 2 ye geçeyim mi diye yok dedi similac 1 e devam edicez. Ama mama ve anne süt birlikte alıyor belki full mama alanlarda farklı olur🧐
Kahvegerek Nzl_hilal yok, 3 aylık bir bebeğe 2 nolu mama veremezsiniz mesela daha tok tutar diye düşünmeyin sindiremeyebilir
SumeyraErva Nzl_hilal ayindan once veririm diye soruyosaniz midesinde problem yaratabilir ayina gore icerigi degisiyo ya sindirmesi de zorlanabilir ayina gore duzene giriyo bebegin 2 numarayi 3 aylik bi bbek sindiremez ama 1 numarali bi mama da 7 aylik bebege yetmez
Nzl_hilal Kahvegerek yok yok tabikide öyle bişey yapmam yani biliyorum içerikleride farklıdır sadece merak ettim teşekkürler😊