sagsalim23 Kızlar merhaba bebeğim sürekli kabız olduğundan doktor bu ilacı verdi dün kullandık yaptı kakasını ama çok zor içiyor. Suyla yada herhangi bişeyler karıştırıp versem olur mu bilgisi olan var mı acaba ?
Glsn7581 sagsalim23 1 yaşından büyük mü acaba meyve suyu kutusunun bir kenarını kesseniz pipet içinde verseniz
PembePelikan sagsalim23 onu ben bile zor içerdim, inanılmaz tatlı Boğazı yakacak kadar benim bilgim yok umarım bilen biri çıkar, suyla seyretilmesi mümkün mü diye doktora sorsaydınız keşke