Salih0544
Selam kızlar doğum yapalı 4 ay oldu 3 kere düzenli şekilde regl oldum ama en son ağustosun 11 inde oldum gecikti. 1 hafta önce beta hcg yaptırdık 1.20 yani negatif çıktı gebelik testimde negatif çıktı. bu hafta dr gidicem ama bi fikri olan var mı neden reglim gecikmiş olabilir