Nik_mik_yok oysaki ne büyük mutluluk güzel anne biliyormusun? Sırf konuşa bilsin diye haftalık 20 saatlik 8 farklı öğretmenle çalışlyor benim 3,5yaşında bebegim. Yalnış anlamayın beni lütfen. Ama elinizde o kadar güzel kıymetli bir zaman varken birde bunun hayaliyle yaşayanları düşünün. Mesela gecen seneye kadar çok hayal ederdim ACABA SESİ NASILDIR?ACABA ANNE DEYİŞİ BABA DEYİŞİ NASIL OLUCAK? son 7 aydır konuşmalar başladı çok şükür Otizm oldugu icin bunu 10 yaşına bile gelip tek kelimesi olmayan meleklerimiz var çünki. Ama siz buna sahipsiniz ve çok güzel bir başarı kazanmışssınız tadını çıkarın deriç. Bırakın konuşssun bırakın şarkı söylesin herşey yapsın yeterki susmasın