UMAY25 normalde perdelerimi ayda bir kez atardım ama bebiş oldu olalı 3 ay oldu hala tık yok yani fırsat yok tek başıma maalesef ki evim de büyük inanın yetişemiyorum normal temizliğe bile. Dediğiniz gibi normalde arasını pek açmam çok kirlenmeden attığınız zaman zaten böyle şeylere gerek kalmıyor.