Gamzeslem30 Kızlar 3 aylık bebeğime eczacının yanlış bılgısı ıle gun boyu 9 damla verdım bebeğimde 10 gundurlu ani tıtremeler kasılmalar kabızlık oluyor d vıtamınınden olabılır mı ?
deniz-95 Gamzeslem30 olabilir de olmayabilir de. Ama anlattıklarınız bence direkt doktora başvurmanız gereken şeyler. Bence bi doktora gidin.
Kumsalceylan28 Gamzeslem30 ilk defa mi kullandin. 3 damla oldugunu soylemediler mi aile hekimindeki hemsire
Busramnida Gamzeslem30 D vitamini kabızlık yapar evet çok fazla vermişsiniz muhtemelen ondandır geçmiş olsun inşallah süreci çabuk atlatırsınız
Gamzeslem30 Kumsalceylan28 ılk defa degıl 10 gun oldu başlayalı hıcbırı soylemedı aıle hekımı eczaneden al dedı aldım başka bılgı yok sadece eczane üç damla sabah akşam 3 sekılde Vede kızım 10 gundurlu böyle
Gamzeslem30 Busramnida ınsallah cok saolun ama tıtremesı normal mı acaba el ayak tıtremesı baya oluyor çünkü