Minkpndam diş ateşi yükselmiyor 37lerde seyrediyor. Yani aslında buna ateş de diyemeyiz. Bir şey yapmanıza da gerek yok sıcaklığı için. Tabi yine takip edin. Oğlumun diş döneminde bir hafta falan böyle oluyor ama yükselmiyor. Bir defa aşı zamanına denk geldi, hemşire bana sordu çocuğunu en iyi sen bilirsin sence hasta mı dedi. Hayır bu onun dış çıkarken normal hali dedim ve aşı oldu