Minkpndam Kızlar bebeğimin alnı sıcak geldi bana ölçtüm 37.0 sizce ateş düşürücü vereyim mi? Durup dururken ateşi çıktı ya 😢
senamiray Minkpndam 37 ilaç vermek için çok düşük normal sıcaklık sayılıyor üstünü inceletin önlem amaçlı
Kevseryldz Minkpndam üzerini inceltin odanın ısısını düşürün. Geçen gün biz de de aynı durum oldu sonra enfeksiyon olduğunu öğrendik
leopar Minkpndam kaç aylık eğer sadece başı sıcaksa diştir 🙏🏻37 yüksek değil ama bebeğe göre değil benim büyük kız 37,2 bile olsa direk verşyorum anında yükseliyor He düşmesi zor diye :(
Cgdmltr93 Minkpndam hayır tabiki. 37 ateş değildir normal vucut sıcaklığı.. 38 den sonrası ateş sayılır
Kevseryldz Minkpndam ilk önce 37 lerdeydi ama benim bebeğimi 37 etkiledi baya hastanede 38,5 kara çıkmıştı
deniz-95 Minkpndam 37 normal zaten. 37.2 ve üzeri olursa üzerini inceltirsin. Bir de alından ölçenler bazen 1 derece oynuyor. Yani 10-15 dk da bir ölç istersen.
Boranimmm Minkpndam benim bebeğimde bu ikidir hasta değil ama ateşi 38 geçiyor iki gün devam ediyor sonra çıkmıyor artık. Anlamadım hani huzursuzda olmuyor çok
leopar Minkpndam diş ozaman 🙏🏻Baş suçla olur vücut gğzel olur ama ağZı ve başı sıcak olur 5,6 gündür o durumu yaşıyoru :(
deniz-95 Minkpndam anladım kulağı bilemiyorum derecesini. Ben alından ve koltuk altı olmak üzere 2 ayrı ateş ölçerim var.