Aselminaa sorunuzun dısında kusura bakmayın ama, benim de olmasından süpheleniyorum hamileliğimin son 2 haftasında biraz ödemim vardı ve ayak tabanımı hissetmiyordum sonra dogum vs yine 15 gün topugumu hissetmiyordum. ödem gitti ama sağ topugum düzelmedi ve 8 aylık oglum su anda hala his yok ayak tabanımın yarısını hiç hissetmiyorum. sizin topuk dikeni oldugunuz kesin mi? nasıl gelişmişti ve hissizlik var mı sizdd de? ayrıca geçmiş olaun.