Mihrimah9 Merhabalar bısy danışmak istiyorm esm covit sanırm bebegmde covit atesi ckti iki gün ama kopek ve azı dısıde cıkdı. Yemek yemiyor emmek ıstıyor yediremiyorum sadece emerek beslenmesinde karnı doyarmı ya 15 aylk napcam
birfincantuzruhu Mihrimah9 gecen ayda biz olmuştuk oğlumla sadece emdi 3 gün 39 u geçen ateşle mücadele ettik ama Bi sıkıntı olmadı sadece emme süresi ve sıklığı arttı o kadar. Merak etmeyin sütünüz ona hastalık döneminde yetecektir. Zorlamayın yemiyorsa ters tepebilir.