Gkcylmaaz Ay aşımız var bugün. Gözümü çok korkuttular, ateş huzursuzluk uykusuz 2 gece vs dediler. Bilgilendirecek olan var mı acaba
Musam Gkcylmaaz yok canım ya millet abartmayı seviyor hiç korkma ateşini takip et baktım yükseliuor gibi oluyor calpol ver huzursuzluk da olursa calpol ver sıkıntı olmaz
Rumeysa28 Gkcylmaaz her çocuk bir değildir herkeste aynı tepkiyi göstermez ama kafaya takma millet ne olsa der
METEHAN28 Gkcylmaaz korkma agri kesici verirsin.yada fitil atarsin .hemsireye sor yinede.benim iki tane cocugumdada sorun olmadı.
Saniss Gkcylmaaz her bebekte aynısı olacak değil, milletin ağzı torba değil ah büzemiyoruz! Benim bebeğim de hiç bir problem olmamıştı 4 ay asısında 👍🏻
Muhasebeciana Gkcylmaaz yook be canim her bebek ayni olmuyor bosuna korkup gununu zehir etme illaki asidan dolayi biraz agrisi olucak ama oyle 2-3 gun surcek bir durum degil
hemsireanne11 Gkcylmaaz abartmışlar☺️Her çocuk bir değildir kuzum.Cuma günüde bizim 4.ay aşısı. Ateş huzursuzluk yaparsa Calpol ve pedifen dönüşümlü verebilirsin🌸
Eysar Gkcylmaaz ilk kızımın tüm aşıları sorunsuz geçmişti bizde 4 aylık asimizi pazartesi olduk akşamına ateşlendi ama çok değil calpol verdim geçti
yokdahaneler Gkcylmaaz hiç bir yan etkisi olmadı bizde,her bebek aynı reaksiyonu gösterecek diye bir kural yok. Bu korkunçlu hikaye anlatanlari pek takmayıniz.
expelliarmus Gkcylmaaz dün olduk canım çok şükür hiçbir şey olmadı aynı her Zaman nasılsa öyle bebişim