Tugbaa91 Merhaba benim kızım 25 günlük hala sarılık değeri 11 lerde bol bol emziriyorum mama takviyesi yapıyorum. Hala atlatamadık. Bu durumu yasayanlar yardımcı olabilir mi??
Irmakprensesinannesi Tugbaa91 saat başı 2 saat bir meme ardına mama ver gerekirse 2 haftq 1 hafta uygula artik doygunluktan ağzını açamaz bebek ama çaren başka türlü düşmez sarılık kızımda da yaşadım saat başı meme ve mama verdim 1 hafta toparladi
Mminikmucizem Tugbaa91 bizim de öyleydi 13 peri bulup sonra yavaş yavaş düşmüştü ama.cok yavaş fusuyordu meğer anne sütü sarılığıymis oda zararsız çok şükür geçmesi biraz uzun üstü teninden rengin sadece
Bmaidil12 Tugbaa91 bizim komşu bebeğine çay kaşıgı ile şekerli su ardından çay kagı ile duru su vermiş geçmiş. Denemek isterseniz deneyin bir
Minikanne22 Bizde sarılık 14 ten düşürdük.Saat başı emzirdim emzirdik ten sonra sağdığım sütü verdim . Ilık suya şeker ekleyip çay kaşığıyla verdim sürekli . Bu şekilde sarılığı düşürdük
Minikanne22 Ben ağzı pamukçuk olmasın diye içtiğim ıhlamurdan bir çay kaşığı bile verdim .Şuan hiç bir sorun yaşamadık
Tugbaa91 Alperensmommm kilosu artışta 3440 doğmuştu. Sarılıktan dolayı 3100 kg düştük. En son dün tartıldık. 3660 kg olmuş. Ama sarılık değeri aynı devam ediyor. Yawrum sapsarı gördükçe içim parçalanıyor. Annemde acıkınca ağlar cocuga cok dayıyorsun mamayı diyor. Valla delirecem uyandırmasam uyanmıyor aglamıyor acıkınca.
Alperensmommm @Tugbaa91#ç Tugbaa91 hayır vermeye devam et 2 saatte bir besle ve biz su da vermiştik doktor ver demişti, su ile de destekle günde en az 6 çiş dolu bez çıkarması lazım, buna da dikkat et
Minikanne22 Tugbaa91 kimsenin dediğine bakma.aynılarını bana da dediler ama ben dinlemedim 1saate emzirdim hep