Geçen hafta nstye girdim ama çok uzun tuttular bu kez,çünkü çok sık kasılmalarım ve kasık ağrılarım oldu,doktor normalde seni yatırırım ama 39’u bekleyelim dedi ve bi ilaç yazdı,nidicard diye 12 saatte bir içiyorum,kasılmalar azaldı ve oğlumun 5 gün daha sabretmesini diliyorum🙏🏻Bu arada hastanede 2 gün kalma hakkımız var sigortadan dolayı ve evimize 1 buçuk saat uzaklıkta ancak eşim diyor ki 1 gün kalalım.Ben ilk doğumda 2 gün kalmıştım ve ertesi gün 2 kere omuz ağrısı yaşamıştım ağlatcak kadar.Sonra hastanede ağrı kesici vurmuşlardı,kendime gelmiştim.Bu kez 1 buçuk yaşındaki kızım da hastanede bizle olcak,eşim kızımızı kimseye bırakmak istemiyor,ben hepinize bakcam diyor ama 1 gün kalalım,ağrı kesici neymiş adını öğrenelim,evdeyken omuz ağrısı yine olursa hemen yakınımızdaki hastanede vurdururuz diyor.Sizce bu riske girilir mi bilemedim,2 gün de kızım hastanede pert olur diye 1 gün kalmak mantıklı geldi ama ağrım olursa diye de endişeliyim.