Merhaba arkadaşlar. 17 günlük bebeğim var. Doğumdan sonra topuk kanı alınmıştı. Pku değerimiz 10.5 çıkmıştı. Bizi Samsun’a sevk ettiler. Samsun’a geldik değerimiz 2261 çıktı. Aşırı yüksek maalesef. Şuan yoğun bakımda bir ilaç verdiler değer düşüyor mu diye bakacaklar. Ama doktor pek ümitli konuşmadı. Bu kadar yüksek değer ilaçla düşmeyebilir ama yine de deneyelim. Olmazsa diyet önerecem dedi.
Ne kadar zormuş anne baba olmak. Dün bebeğimi benden ayırdılar. 3 saatte bir emzirmeye giriyorum ama her şey o kadar zor ki. Bu süreçte bizi neler bekliyor. En çokta bebeğimi neler bekliyor çok merak ediyorum. İnşallah ilaç işe yarar da diyet yapmak zorunda kalmaz.
başına böyle bir şey gelen annelerimiz neler yapıyor ?🥺