Merhaba anneler, ilk çocuğum hiç fikrim olmadığı için soruyorum. İndirimden ev patiği filan almak istiyorum oğluma seneye kış için ama asla ayak numarasından anlamıyorum yani mesela 12-18 aya göre mi almam lazım sanırım 21 numara oluyor, bir de boyu fazla hızlı uzuyor bu durum ayak numarasını etkiliyor mu yoksa ayak ortalama sabit hızda mı büyür bı süreçte bi numara daha mı büyük almalıyım