Bizimde göbek bağımız düşünce kanama devam etti. Sarılık için yenidoğan kontrolunde doktor k vitamini yaptı. Sonra damla damla badisine gelmeye devam ediyordu kan. Yalnis hatırlamiyorsam 3 yada 5 gün sonra tekrar k vitamini yapıldı ve ondan sonra kanama durdu.