Gunaydın kızlar konu dışı ama çocuğu olanlara soruyorum sızınde çocuklarınız 1 2 yaş arası gece ağlayarak uyanıp saatlerce ağlayıp kendını yerlere atıyor muydu hayta kafasını falan yerlere vuruyor benı vuruyo sakınlestırmye çalışıyorum o an gozu hıc bısey görmüyor artık çok yoruldum basına gelen var mı neden böle yapıyor