Kızlar kızım 1.5 yaş aşısını yaptırdım hemşire güya tutamamış mış diğer hemşire de iğneyi yaparken içindeki sıvı gitmedi zorla bastı iğneyi yaptı sonra şişer falan dedi bugün 1 hafta oldu dış görünümde bi şişlik yok fakat elini sürdüğün zaman içinden şiş zaten elletmiyor ağlıyor elleyince başına gelen var mı? Ne yapmalıyım?