Bebeğim 3 aylık son 1 haftadır memeyle cebelleşiyoruz resmen fazla emmiyor 1-2yudum içiyor memeden çıkıyor ağlıyor geri verince ağzında tutuyor tekrar çıkıyor sonra sinirleniyor ağlama krizine giriyor napcam bilmiyorum şaştım kaldım artık neden böyle yaptığını anlayamıyorum gaz sancısından falan değil onu biliyorum çünkü doğduktan 1-2 hafta sonra kolik olduğunu öğrendim gazda nasıl tepki verdiğini biliyorum