Sultiiiiiiimo 16 aylığız 10 aylıkken desteksiz yürütülen oğlum 2 gündür parmak ucunda yürümeye başladı sonradan neden olur ki böyle bir durum başına gelen bar mı acaba 😞
Gamzeburkan Sultiiiiiiimo benim kızımda ara ara yapardı zamanla geçti bence sizinkide öyle olacaktır.
eceunverkanra Sultiiiiiiimo Benim oğlum da yapiyor aynisini ama surekli degil hoslarina gidiyor yeni bir sey denemek sanirim☺️ Doktora sordum normal bir durum kesif icin yapiyordur 2yasa kadar normal kabul ederiz biz bu tarz seyleri surekli o sekilde yururse 2yas sonrasi bakariz dedi su an 16aylik benim oglum da☺️
Sultiiiiiiimo Gamzeburkan ayy inşallah Gamze hanım bide halıları yıkamaya vermiştim yerlere bazen çorapsız basıyordu acaba halı yok diye mi böyle yapıyor diye düşündüm 🌷🌸teşekkür ediyorum
Gamzeburkan Sultiiiiiiimo yanı korkmayın normalde basabiliyorsa bir sıkıntı yoktur. Oyun gibi düşünün benim kızım 21 aylık müzik falan çalınca parmak ucunda oynar. Sürekli yaparsa içinizi rahatlatmak adına doktora götürürsünüz. Ama sadece bunu otizmle bağdaştırmak çok saçma. Başka gözlemlediğiniz hareketleri yoksa tabi.
Sultiiiiiiimo Elif1010 ayyy öpüyorum miniği 🌹sağlıkla büyüsünler hepsi 🌸içim ferahladı valla 💐inanılmaz neşeli iletişime açık bir çocuk oğlum internete bakınca günüm berbat başladı 🌷
Sultiiiiiiimo eceunverkanra ayyy resmen aynı düzgün bas diyorum basıyor oyun oynuyor resmen ara ara yapıyor bikaç saniyelik 💐çok çok teşekkür ederim size de hepsi iyi olsun bebeklerimizin ❤️💕